WarcraftGuide.se Forum Index
Ett Svenskt World of Warcraft-forum
FAQ  °  Search  °  Memberlist  °  Usergroups  ° Register  °  Profile  °  Log in to check your private messages  °  Log in 
Googla för helvete

Guldtrådar - Vilka trådar tycker du är värd att lyfta fram?

Post new topic   Reply to topic    WarcraftGuide.se Forum Index -> Önskemål och Förändringar
View previous topic :: View next topic  
Author Message
admin
Site Admin

PostPosted: Fri Oct 17, 2008 12:55 pm    Post subject: Guldtrådar - Vilka trådar tycker du är värd att lyfta fram? Reply with quote

Jag har planer på att försöka lyfta fram trådar som är extra välskrivna och som innehåller intressanta diskussioner och tips. Jag har planer på att göra så att dessa på något sätt blir inlagda (och uppdaterade) på huvudsajten.

Jag tycker att detta skulle tillföra sajten en bättre kvalité, sedan är det även av sökmotortekniska skäl som jag är intresserad av detta. (Google skulle inte indexera allt innehåll i forumet - bara det bästa. Orkar inte förklara hur det fungerar, men det syftar på att få bort "duplicate content")

Vilka trådar tycker ni är de bästa? Motivera! Dessa kommer givetvis att editeras hårdare än de övriga.

P.S. Jag vet att det inte hänt mycket med uppdateringar av forumet men det finns i tankarna. Har för många projekt på G. Och jag vill at det ska bli bra innan jag börjar smådutta här och där... D.S

King Admin, Lord of the WoW Forum
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Midaros

PostPosted: Sat Oct 18, 2008 8:49 am    Post subject: Reply with quote

Ide 1) Kan man inte göra någon enklare matematisk formel som använder en kombination av antal svar och antal gåner tråden öppnats och lästs ?

Är nu inte säkert att detta skulle lyfta fram särskilt bra trådar men man kan ju kanske även ha en rubrik för de populäraste trådarna där också.

Ide 2) Kan man inte göra ett poängsystem där medlemmar kan ge poäng till trådarna och sedan används totalsumman för att bedöma tråden ?

Ide 3) Forumindex skulle också kunna ha ett fönster som visar de tio färskaste trådarna med de senaste inläggen.
Back to top
View user's profile Send private message
mithra

PostPosted: Thu Mar 04, 2010 10:44 pm    Post subject: Reply with quote

Midaros wrote:

Ide 3) Forumindex skulle också kunna ha ett fönster som visar de tio färskaste trådarna med de senaste inläggen.

Ja den ide'n var inte helt fel. tycker jag. Varför? Jo då ser man snabbt vad som nyligen skrivits. Och man slipper leta efter nya inlägg. (lat som man är) Smile
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Post new topic   Reply to topic    WarcraftGuide.se Forum Index -> Önskemål och Förändringar All times are GMT
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum